Functionaliteiten Om nog slimmer te werken

In de afgelopen 15 jaar zijn de functionaliteiten steeds verder uitgebreid om u als gebruiker de meest uiteenlopende slimme tools in handen te geven. Ignis heeft twee applicaties, één voor de binnendienst medewerkers en één voor de buitendienst medewerkers. Omdat de applicaties met elkaar gelinkt zijn, communiceren ze goed met elkaar op een eenvoudige manier.

In de loop der jaren zijn er per applicatie verschillende functionaliteiten bijgekomen. Die zijn hieronder kort omgeschreven. Tijdens een demo bespreken we uitgebreid de verschillende mogelijkheden én functionaliteiten die voor u mogelijk wel of niet van toepassing zijn.

Functionaliteiten Buitendienst Applicatie

Planningsmodule
Met de planningsmodule heeft u een duidelijk inzicht waar en wanneer u in een bepaalde periode inspecties moet uitvoeren.
Keuringsobjectmodule
Hiermee kunt u keuringsobjecten beheren en registreren. Denk aan objectgegevens zoals: status, vervolgacties, checklijst, materialen en adviezen.
Klantenportaal
Hiermee geeft u de klant inzicht in zijn/haar rapportages. De klant kan ook een storing melden op objectniveau of de keuringshistorie inzien.
Documentbeheer
Alle rapporten worden elk jaar digitaal opgeslagen. Daarnaast kunnen alle soorten documenten vastgelegd worden bij de relatiekaart.
Voorraadbeheer
Het bijhouden van de voorraad per bus is altijd een hele klus. Met deze module heeft u altijd de actuele voorraad beschikbaar per bus.
Ignis maps
Hiermee zie je alle klanten op de Ignismaps kaart weergeven. Je kunt hier meteen klantgegevens openen, direct telefoneren of navigeren naar het adres.
Bulk kopie
Met de bulk-kopie optie kun je als onderhoudsdeskundige met één druk op de knop maximaal 100 nieuwe keuringsobjecten aanmaken.
Registratiemogelijkheden
Als onderhoudsdeskundige heb je meerdere registratiemogelijkheden. QR-registratie, barcoderegistratie of een eigen letter/cijferreeks.

Functionaliteiten Binnendienst Applicatie

Projectmodule
Voor de bewaking van projecten heeft u met de projectmodule inzicht in de voortgang van lopende en afgeronde projecten.
Calculatie module
Met de calculatiemodule kunt u grote projecten voorcalculeren en de kosten/baten analyseren tijdens de uitvoering van het project.
Planningsmodule
Met de planningsmodule heeft u een duidelijk inzicht waar en wanneer u in een bepaalde periode inspecties moet uitvoeren.
Facturatie
Serviceorders kunnen automatisch en eenvoudig verwerkt worden tot factuur. Vandaag gecontroleerd is vandaag gefactureerd.
Documentbeheer
Alle rapporten worden elk jaar digitaal opgeslagen. Daarnaast kunnen alle soorten documenten vastgelegd worden bij de relatiekaart.
Meerjarenbegroting
Met één druk op de knop heeft u een compleet financieel overzicht wat de komende jaren de kosten zijn op een inspectie locatie.
Serviceordermodule
De serviceorder module zorgt ervoor dat alle informatie die de onderhoudsdeskundige nodig heeft aanwezig is op zijn/haar smartphone of tablet.
Import/export
Hiermee is het eenvoudig om via excel looplijsten, adresbestanden, artikelen, prijsafspraken etc in te lezen of te exporteren.
Offertemodule
Vanuit een serviceorder kan Ignis automatisch een offerte genereren op basis van de gegeven adviezen door de onderhoudsdeskundige.
APKconnector
Deze module zorgt ervoor dat u een koppeling kunt maken met uw huidige financiële pakket zodat alles in één stroomlijn digitaal verwerkt kan worden.
Prijsafspraken
Deze module wordt gebruikt om het aantal eenheden per relatie vast te leggen en op klantniveau prijsafspraken te maken.
Voorraadbeheer
Het bijhouden van de voorraad per bus is altijd een hele klus. Met deze module heeft u altijd de actuele voorraad beschikbaar per bus.
CRM
Het CRM gedeelte stelt u in staat om uw klanten te beheren en te zorgen dat rapportages bij de juiste persoon terecht komen.

Demo aanvragen

Wacht niet langer en maak kennis met ons
  • Automatische registratie
  • Alles in één proces
  • Efficiënter werken
  • Elke dag support
  • Tijdsbesparing
Niek Ridderhof
Adviseur inspectiesoftware