Bij vragen of problemen is onze supportmedewerker Kevin uw eerste aanspreekpunt. Kevin zal meekijken via Teamviewer of Anydesk om uw probleem te verhelpen. Mogelijk is uw probleem of vraag al opgelost in een van de laatste versies. Deze versies kunt u hieronder vinden en downloaden.
Support links |
Versie beheer |
Instructie en handleiding |
Download teamviewer |
Download anydesk |
U kunt contact met ons opnemen via de volgende mogelijkheden:
Telefonische openingstijden helpdesk:
Dagen | Tijden |
Maandag | 08:30 – 12:30 uur en 13.00 – 17:00 uur |
Dinsdag | 08:30 – 12:30 uur en 13.00 – 17:00 uur |
Woensdag | 08:30 – 12:30 uur en 13.00 – 17:00 uur |
Donderdag | 08:30 – 12:30 uur en 13.00 – 17:00 uur |
Vrijdag | 08:30 – 12:30 uur en 13.00 – 17:00 uur |